فروشگاه تأسیسات نباتی

02644225485
جستجو کردن
Close this search box.

وقتی هوای بیرون گرم و مرطوب است، هیچ چیز با طراوت تر از قدم زدن در یک اتاق خنک و دارای کولر گازی نیست. دستگاه های تهویه مطبوع با کشیدن هوای گرم از یک اتاق و عبور آن از روی یک کویل خنک کننده پر از مبرد کار می کنند. مبرد گرما را از هوا می گیرد و آن را خنک تر می کند. سپس هوای خنک شده به داخل اتاق دمیده می شود و چرخه تکرار می شود.

توجه توجه: در تاسیسات نباتی کولر گازی گرین را ارزان تر از کل ایران بخرید؛ این نه تبلیغ است نه شعار بلکه جشنواره همیشه تخفیف مجموعه تاسیسات نباتی، کولر گازی گرین را از همه جا ارزان تر به بازار عرضه میکند.

برای مشاهده خرید کولر گازی گرین کلیک کنید.

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تاسیسات سرمایشی از جمله کولر گازی گرین می باشد. شرکت گرین سال هاست که در زمینه تولید انواع کولر گازی فعالیت گسترده انجام میدهد. 

این شرکت در سراسر ایران نمایندگی های معتبری را دارد که تاسیسات نباتی یکی از نمایندگی کولر گازی گرین در کرج می باشد.

 فروش کولر گازی گرین در کرج

تاسیسات نباتی با تیم حرفه ای خود، بیشتر از 20 سال می باشد که در زمینه فروش کولر گازی گرین در کرج و تمام کشور فعالیت گسترده ای را انجام میدهد. خوشبختانه در این سال ها توانسته ایم که رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و کولر گازی گرین را با بهترین قیمت به سراسر کشور عرضه کنیم. 

اگر قصد خرید کولر گازی گرین را دارید؛ به شما عزیزان توصیه می کنیم که با تاسیسات نباتی تماس حاصل بفرمایید. در این فروشگاه، مشاورین حرفه ای و کار بلد به صورت کامل شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تلفن تماس: 02644225485

خرید کولر گازی در کرج 

بهترین خرید کولر آبی و گازی و داکت اسپلیت را با ما تجربه کنید.

هر آنچه که لازم دارید با بهترین قیمت ممکن، با حاشیه سود کم، ضمانت پس از فروش و پشتیبانی حرفه ای از تاسیسات نباتی بخواهید.

 

لازم به ذکر است که تاسسات نباتی نمایندگی کولر گازی وستن نیز می باشد. ما انواع برند کولر گازی را به بازار عرضه می کنیم و همین تنوع محصول و انتخاب راحت از میان برند های متفاوت، همچنین قیمت مناسب کالا ها سبب شده است که مورد اعتماد مشتریان شویم.

خرید کولر گازی گرین در کرج

نمایندگی خرید اسپلیت گرین در کرج

اسپلیت یا کولر گازی، دستگاهی برا تهویه هوا و کاهش دما می باشد. امروزه خرید اسپلیت گرین در کرج بسیار گسترده شده است چرا که حرکت به سمت فصول گرم سبب افزایش دما می شود. بنابراین ساکنین کرج، چاره را خرید اسپلیت می دانند.

ارتباط با نمایندگی کولر گازی گرین در کرج

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی گرین در کرج

نصب، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش کولر گازی گرین باید توسط تیم حرفه ای اجام گیرد. این تیم باید سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه خدمات رسانی داشته باشند. خدمات پس از فروش کولر گازی گرین در کرج توسط تاسیسات نباتی کاملا حرفه ای انجام می گیرد. سرویس کاران و نصابان بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، در محل حاضر می شوند.

خدمات سریع، آسان و ارزان

نمایندگی خدمات پس از فروش گرین در کرج

تاسیسات نباتی به عنوان نمایندگی رسمی کولر گازی گرین در کرج، خدمات پس از فروش شرکت گرین را ارائه می کند. خدمات پس از فروش شامل موارد زیر می باشد:

1. نصب و راه‌اندازی: نمایندگی‌های کولر گازی گرین معمولاً خدمات نصب و راه‌اندازی را برای مشتریان ارائه می‌دهند. تیم فنی ماهر و مجرب نصب کولر گازی را انجام می‌دهد و تأکید می‌کند که واحد نصب شده به درستی کار کند و همچنین به حداکثر کارایی و بهره‌وری عمل کند.

2. ضمانت و خدمات تعمیر: نمایندگی‌های گرین برای محصولات خود، ضمانت‌نامه‌هایی ارائه می‌دهند که در طول مدت مشخصی (معمولاً یک تا چند سال) از تاریخ خرید، خدمات تعمیر رایگان را فراهم می‌کند. این خدمات به تعمیرات و تعویض قطعات معیوب یا خراب شده کولر گازی شما اشاره دارد.

3. خدمات تعمیرات فوری: اگر کولر گازی شما با مشکلی مواجه شد، نمایندگی گرین خدمات تعمیرات فوری ارائه می‌دهد. با تماس تلفنی یا از طریق وب‌سایت، می‌توانید درخواست تعمیر فوری دهید تا تیم فنی سریعاً به محل شما مراجعه کرده و مشکل را برطرف کند.

4. تعویض و ارتقاء محصول: در صورتی که کولر گازی شما دچار مشکلات جدی شود یا به دلیل نیاز به کارایی بالاتر یا ویژگی‌های جدید، شما می‌خواهید کولرتان را تغییر دهید، نمایندگی‌های گرین انتخاب‌های به روز و مطابق با نیازهای شما را ارائه می‌دهند و اقدام به تعویض و ارتقاء محصول می‌کنند.

5. مشاوره و پشتیبانی: نمایندگی‌های گرین در خدمت شما هستند تا در مراحل خرید و استفاده از کولر گازی به شما راهنمایی کنند. آنها می‌توانند شما را در انتخاب مناسب‌ترین محصول بر اساس نیازها و محیط استفاده راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشند.

 

خرید کولر گازی در کرج

تاسیسات نباتی نمایندگی کولر گازی در کرج سال هاست که انواع کولر های گازی از برند های معتبر را با بهترین قیمت عرضه می کند. ایتدا قیمت ها را مقایسه کنید و سپس خرید خود رانهایی کنید.

فروش کولر گازی در کرج

نمایندگی محصولات سرمایشی در کرج

نمایندگی تعمیرات کولر گازی گرین در کرج

نمایندگی کولر گازی گرین در هشتگرد

نمایندگی کولر گازی گرین در نظرآباد